SMS kampány, tömeges üzenet

Online marketing – SMS-kampány

sms-marketing-kampany
Valamennyi mobilmarketing eljárás közül az SMS-kampány a leghatásosabb és költségigénye is kedvező

SMS-kampány okostelefonra

A telemarketinggel foglalkozó jeles SMS és SEO specialista, Dr. Kállay O. Béla egybehangzó véleménye szerint az okostelefonokat reklámüzenetekkel megcélzó SMS kampány az egyik leghatékonyabb mobilmarketing interakció az online marketing színterén. A vásárlói szándék felől jól megválasztott, a fogyasztó figyelmet hatásosan felkeltő és vásárlásra mozgósító szövegüzenet nem várt sikert eredményezhet, amennyiben nyilvánvaló a személyessége, aktuális jellege pedig megfelelően effektív, statisztikailag mérhetően hatásos. További feltétele az eredményes marketingtevékenységnek a naprakész törzsvásárlói címlista, melynek nemcsak minél nagyobb számban kell tartalmaznia az okostelefonok  számait, hanem tisztában kell lenni az ügyfelek korával, érdeklődési körével, lakhelyével is vásárláűsi szokásaival is ahhoz, hogy megfelelő legyen a szűrés és a kiválasztása a célcsoport tagjainak.

A marketingkampány technikai háttere

Tömeges SMS küldés Az elektronikus kommunikáció korában ugyanazt a folyamatot figyelhetjük meg, mint a technológiai fejlődés más szakaszaiban: az új eszközök létrejöttét valós igény váltja ki, tehát minden új kommunikációs eszközhöz új erőforrásokat kell rendelnünk. A csoportos üzenetküldéshez megfelelő szoftvertámogatásra és szerverháttérre van szükség.

Forrás: SMS küldés: tömeges üzenetkampány

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s