Az SMS tömege és súlya

Releváns tartalom súlya

relevancia tömeg
A relevancia súlya és tömege

Súly és tömeg, tömeg és súly siralmas megkülönböztethetetlensége. Sokak számára itt szakad el a szál. Út, idő, sebesség, gyorsulás – még rendben is lenne. De az információs helyek tartalommal való kitöltése túlmutat azon, keresőbarát-e az oldalunk, itt már más követelménynek kell megfelelnünk annak érdekében, hogy honlapunk jó helyet érjen el a találati rangsorban valamely előle kiválasztott kulcsszavakkal. Vicc az egész. Kár ezekbe minden, ami természetes, történelmi, vagy értékes. Kár ezekbe a holdfény, mint cemendébe a marólúg. Maradhattak volna otthon egy szép plakát előtt, tökmindegy, melyik magyarnóta a kedvencük.

A tömeg-relevancia

Mivel a tömeg és az energia ekvivalens, miért ne lehetne releváns is egyben. A felismerés ezüst holdfényében az ecuadori mixer aztán végső konklúzióként elmondja a magyar mondatok egyikét, amit ismer: ‘kibaszott Hókuszpók, sumák geci.” Ez pedig már a tartalommarketingben a kulcsszavas relevancia kérdése, vagyis: az információs helyeket olyan tartalommal kell feltöltenünk, amely nemcsak hogy releváns a választott kulcsszavakra nézve, hanem a szemantikus háló gócpontjaként definiálva is is adekvát,  releváns és önkéntes mérvadó.

Forrás: A marketing optimalizált SMS tömege és a tartalom súlya